Projekční kancelář Myška, s.r.o. byla založena a zapsána do Obchodního rejstříku v roce 1998 jako rodinná firma, hlavním předmětem činnosti firmy je dle klasifikace OKEČ projektová činnost ve výstavbě, dále pak poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků. Svým zákazníkům celou škálu odborných činností ve stavebnictví.
Ve fázi přípravy zakázky:
- analýzu stavu staveniště a jeho okolí
- specifikaci potřebných podkladů a průzkumů prováděných specialisty námi koordinovanými
- předběžné vymezení a upřesnění potřebných projektových prací a speciálních profesí
Ve fázi návrhu/studie stavby:
- zpracování návrhu/studie stavby
- uskutečnění předběžných jednání k zamýšlenému záměru s dotčenými orgány státní správy a osobami
- předběžný odhad investičních nákladů
Ve fázi zpracování dokumentace pro vydání územního rozhodnutí:
- vypracování dokumentace pro vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo zařízení
- zadání potřebných průzkumů specialistům dle charakteru zakázky
- odhad investičních nákladů
- obstarání dokladů a stanovisek veřejnoprávních orgánů a organizací, potřebných pro územní řízení
Ve fázi zpracování dokumentace pro vydání souhlasu s provedením ohlášené stavby nebo pro vydání stavebního povolení:
- vypracování dokumentace pro ohlášení stavby nebo pro vydání stavebního povolení
- statické ověření konstrukce
- vypracování orientačního propočtu investičních nákladů
- obstarání dokladů a stanovisek veřejnoprávních orgánů a organizací, potřebných pro vydání stavebního povolení
Ve fázi zpracování dokumentace pro provádění stavby:
- vypracování dokumentace pro provádění stavby
- vypracování stavebně-technických specifikací k dokumentaci pro provádění stavby
- vypracování položkového rozpočtu stavby
- spolupráce s objednatelem při výběru materiálů a jejich použití
Ve fázi zpracování podkladů pro výběr dodavatele:
- vypracování zadávací dokumentace pro provádění stavby
- vypracování seznamu prací a dodávek, vypracování popisu stavby s určením standardů
- vypracování podkladů pro výběrové řízení, které tvoří návrh textu smlouvy o dílo
Ve fázi výběru dodavatele stavby:
- posouzení úplnosti nabídky dodavatele stavby
- vyhodnocení nabídek potenciálních dodavatelů stavby dle předem stanovených kritérií
- vypracování podkladů pro uzavření smlouvy o dílo
Ve fázi realizace stavby:
- výkon autorského dozoru dle doporučených standardů této činnosti a dle příslušné smlouvy
- výkon technického dozoru investora dle doporučených standardů této činnosti a dle příslušné smlouvy
Ve fázi po dokončení stavby a uvedení stavby do užívání:
- vypracování dokumentace skutečného provedení stavby
- dohled na odstranění zjištěných vad a nedodělků ve stanovené lhůtě a kvalitě
- zajištění posudků a kontrolních měření, předkládaných objednatelem při kolaudaci stavby
- účast při kolaudačním řízení stavby
- spolupráce při vypracování závěrečného vyúčtování a ekonomického vyhodnocení stavby
Další činnosti:
- vypracování zjednodušené dokumentace (pasportu stavby)
- vypracování dokumentace bouracích prací